آزمون ها

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه بهمن‌ماه ۹۷

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می‌رساند، نوبت بعدی آزمون‌های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری و ترافیک و رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان شهرسازی، عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت نام این دسته از آزمون‌ها از تاریخ ۹۷/۰۸/۲۳ از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه شروع و تا تاریخ ۹۷/۰۹/۰۳ ادامه خواهد داشت.

با توجه به محدوديت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم توصيه مي‌شود كه برای ثبت‌نام، از تاریخ اعلام رسمی به تدريج تا پايان مهلت تعيين شده اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهاي پاياني موكول ننمايند.

ضمناً به جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، به کلیه داوطلبان محترم تأکید می‌شود دریافت هرگونه اطلاعات و اخبار و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اخذ تأییدیه‌های مربوط، دریافت کارت ورود به جلسه وکارنامه نتایج آزمون‌ها صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir پیگیری نموده و از هرگونه اقدام از طریق سایر شبکه‌ها و سامانه‌ها جداً احتراز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا