آزمون کاردان های فنی ساختمانآزمون معماران تجربیآزمون هااخبار و اطلاعیه ها

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مردادماه 1400

ثبت نام آزمون پروانه اشتغال کاردانی مردادماه 1400

به اطلاع کلیه اعضاء فاقد پروانه اشتغال سازمان نظام کاردانی ساختمان خوزستان می رساند:

کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی

 در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد‌ماه سال‌جاری و مطابق برنامه زمانبندی مندرج در دستورالعمل ثبت‌نام در سراسر کشور برگزار خواهد شد. لذا تاریخ شروع ثبت‌نام آزمون‌های یاد شده به شرح جدول ذیل اعلام می‌‌گردد:

از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار و صلاحیت‌های مذکور می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه inbr.ir  نسبت به ثبت‌نام و یا اعمال اصلاحات احتمالی اقدام نمایند.

از آنجا که مهلت‌های مذکور قابل تمدید نمی‌باشند ضروری است متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل ثبت‌نام اقدام و از مفاد آن مطلع و اسناد و مدارک مورد نیاز را قبلاً آماده کرده باشند تا با محدودیت زمان مواجه نشوند.

لازم بذکر است سامانه ثبت‌نام از ساعت ۱۰:۰۰صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ فعال می‌باشد.

جدول آزمون های ورود به حرفه کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی

نحوه ثبت نام:

داوطلب لازم است نسبت به ثبت نام از طریق آزمون ها به آدرس www.inbr.ir اقدام و پس از تأیید راهنما و دستورالعمل ثبت نام آزمون و قبول شرایط آن نسبت به پرداخت هزینه آزمون اقدام نموده و پس از ورود به سامانه ثبت نام و انجام ثبت نام از فرم ثبت نام پرینت تهیه نماید

فرم ثبت نام از طریق سامانه مذکور در مهلت ثبت نام قابل پرینت می باشد.

  • –  توضیح اینکه با توجه به هماهنگی بعمل آمده با بانک های عامل مورد نظر پرداخت هزینه آزمون به صورت اینترنتی انجام می پذیرد.
  • –  جهت ثبت نام در آزمون های ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان عضویت در سازمان استان اختیاری می باشد.

در صورت عضویت در سازمان استان متقاضیان می بایست به هنگام ثبت نام در درج شماره عضویت خود شامل کد استان کد رشته-کدمرتبط و اصلی بودن رشته و شماره سریال مختص استان به شرح زیر در فرم مربوطه دقت کافی نمایند.

در صورتی که متقاضی حتی یکی از اجزاء شماره عضویت خود را به اشتباه در فرم ثبت نام درج نماید ضروریست برای اصلاح آن در مدت زمان ثبت نام از طریق مراجعه به سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اقدام نماید

آموزش ثبت نام آزمون ورود به حرفه کاردانهای فنی و معماران تجربی ساختمان

دکمه بازگشت به بالا