پروانه اشتغال

اشتراک گذاری در whatsapp
ارسال به واتساپ
اشتراک گذاری در print
چاپ

شرایط و مراحل صدور و تمدید پروانه اشتغال بکار کاردانی

  1. ارائه اصل پروانه اشتغال بکارکاردانی(جهت تمدیدپروانه اشتغال).
  2. ارائه کپی شناسنامه صفحه اول با توضیحات.
  3. ارائه ۴ قطعه عکس ۴*۳ .
  4. ارائه کپی کارت ملی (پشت و رو).
  5. ارائه کپی کارت پایان خدمت برای آقایان.
  6. واریز مبلغ /۶۰٫۰۰۰ ریال (به ازاء هر ۳ سال) به حساب سیبا ۲۱۷۳۶۳۲۲۵۵۰۰۳ بانک ملی  قابل پرداخت در کلیه شعب بنام (اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان) .
  7. ارائه مفاصاحساب از اداره دارائی و امور اقتصادی(جهت تمدیدپروانه اشتغال).
  8. استعلام میزان عملکرد نظارت(جهت تمدیدپروانه اشتغال).
  9. ارائه فیش واریزی مبلغ ۵% از قراردادهای منعقده (حق نظارت ها) به حساب سازمان نظام کاردانی ساختمان(جهت تمدیدپروانه اشتغال).
  10. واریز فیش به مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ ریال به حساب سازمان نظام کاردانی ساختمان خوزستان شماره حساب ۸۳۷۰۵۳۱۴۴۰ بانک ملت شعبه میدان هجرت اهواز قابل واریز در کلیه شعب.
  11. تسوِیه حساب حق عضویت های سالانه .
  12. ارائه کپی و اصل مدرک تحصیلی.
  13. تکمیل فرم درخواست صدوریاتمدیدپروانه اشتغال.
  14. تکمیل فرم نظام نامه رفتار حرفه ای مهندسی + تعهد نامه
  15. کپی کارت عضویت جدید (پشت و رو)
  16. جهت ارتقاء پایه از پایه ۳ به پایه ۲ داشتن ۴ سال و از پایه ۲ به پایه ۱ داشتن ۶ سال سابقه کار در پایه قبلی و موفقیت در دوره های آموزشی ضروری است .
  17. داشتن ۶ سال سابقه کار و تجربه مفید پس از دریافت مدرک کاردانی در رشته مربوطه ، پروانه اشتغال بکار کاردانی پایه ۳
  18. اصل و تصوير سند مالكيت محل سكونت يا اجاره نامه داراي كد رهگيري و قبض تلفن

*****************************************************************

تذکر:

*ارائه فرم آخرین آدرس (آدرس محل کار و منزل به همراه آخرین شماره تماس) جهت بروز نمودن اطلاعات در سامانه الزامی می باشد.

مطالب مشابه

کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان خوزستان است. (١٣۹۹)

اهواز- امانیه خیابان پودات -اداره راه و شهرسازی -ساختمان معاونت فنی

تلفکس سازمان: ۰۶۱۳۳۳۳۳۰۵۵
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اعضاء ما اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد. از ما چیزی بپرسید!
👋 کمک نیاز دارید؟ چت از طریق واتساپ