اخبار و اطلاعیه ها

الکترونیکی شدن روند صدور ، تمدید ، تجدید و ارتقای پروانه اشتغال بکار کاردانی

طبق نامه معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه شهرسازی با شماره ۴۲۰/۱۵۰۱۴۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ و نامه شماره ۱۱۰۷۹۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان ، تمامی درخواستهای صدور ، تمدید ، تجدید و ارتقا پروانه اشتغال بکار کاردانی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲  صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد یافت و امکان ارائه مدارک بصورت حضوری یا سایر طریق میسر نخواهد بود .

لذا در همین راستا و از تاریخ یاد شده ، جهت ثبت درخواست تمدید و ارتقا می توانید وارد درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir شده و پس از فعال کردن جستجوی پیشرفته با اضافه کردن دستگاههای اصلی و تابعه (۱-وزارت راه و شهرسازی و ۲- اداره کل راه و شهرسازی ) نسبت به جستجوی کلمه کاردانی اقدام نموده و در نتایج بدست آمده ، عنوان “پروانه اشتغال به کار کاردانی شخص حقیقی” را یافته و درخواست مجوز را کلیک نمایید.

پس از این مرحله ، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تکمیل موارد ، به سامانه سپامک ارجاع خواهید شد و در آن سامانه می توانید نسبت به ثبت درخواست خود و بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام نمایید .

همچنین پرداخت کلیه تعرفه های مربوط به صدور ، تمدید ، تجدید و ارتقا پروانه اشتغال بکار کاردانی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ از طریق سامانه الکترونیکی تعرفه های مهندسان ، معماران تجربی و کاردان ها ( پاتمک ) به نشانی https://patmak.mrud.ir امکانپذیر خواهد بود .

شایان ذکر است کلیه درخواستهای ثبت شده از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ به بعد لغو گردیده و متقاضیان می بایست درخواست خود را از طریق سامانه سپامک ثبت نمایند.

توضیح اینکه در صورت تمایل اعضا محترم از طریق دفتر سازمان نیز این موضوع قابل پیگیری می باشد

 

درگاه ملی مجوزها : mojavez.ir

لینک راهنما : https://mojavez.ir/pages/tutorial

سپامک : spamak.mrud.ir

لینک راهنما : https://spamak.mrud.ir/Home/Help

بخشنامه معاون وزیردرموردتمدید وارتقاءپروانه بصورت الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا